Skridskoåkning

God kväll!

Idag var det dags att åka lite skridskor. Jaa, eftersom jag inte har använt mina skridskor sedan jag slutade nian (tror jag) och då jag hade strl. 36, så fick jag låna mammas antika från kanske 80-talet. Haha. Resultatet kan man ju inte klaga på just därför. Oslipade och rangliga var vad dom var. Dags att köpa nya. Men jag stog på benen hela tiden och det är ju alltid något, men när vi åkte med klassen i nian då kunde jag fan göra piruetter och lite hopp, men  nu var jag som bambi på hal is. Haha

När vi kom hem körde jag ett pass på Wii Fit. Kul när man får nya övningar hela tiden, bara det att min lilla gubbe vägrar att springa när jag väljer joggingen. *Suck* Vad gör jag för fel? Jag har testat att sätta fast den i byxlinningen (eftersom jag inte har någon ficka) och så har jag testat hålla den i handen, men nej då. Han står bara och dumglor.

I helgen jobbar jag så ikväll blir det lugnt och imorgon med. Söndag blir det förmodligen bio med tjejerna. =)
Mysigt.

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Arlene

hej hej, har du provat synca kontrollen och wiiet igen? ibland kan singalerna mixas ihop. finns en rod liten knapp, vid batterierna pa kontrollen och under luckan pa framsidan pa konsollen. lycka till!

2009-01-06 @ 00:37:21
URL: http://jamarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0