Skridskoåkning

Idag ska vi åka skridskor tillsammans med Martin och Sofi. Jaa, det blir andra gången jag står på ett par skridskor på hur många år som helst. Men denna gången ska det nog gå bättre, jag har ju mina nya superskridskor ;)
Kanske tar med mig kameran också. Så måste jag göra en termos med varm choklad. Gud så mysigt. =)

Nu när jag skulle skriva skridskoåkning i rubriken så blev jag så osäker på stavning. Ser konstigt ut att ha oå bredvid varandra, men man kan ju inte sära på dem, för då blir det särskrivning och det är ju inte vackert.  Ett bindestreck då?
Skridsko-åkning. Neee, jag håller mig till skridskoåkning.

Dags att läsa lite affärsjuridik först.



Pussssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: jaa javet. skit farligt. jäkla skit.. hoppas de går över till helgen.. hehe.



skönt att du kom igång med joggingen nu då!



PUSS!!

2009-01-08 @ 21:32:28
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0