Sista tentan ever?

Idag har jag förmodligen skrivit min sista tenta. JIPPI!
Hade tenta i Affärsjuridik idag i Sthlm. Mamma o pappa skjutsade upp mig och så gick dom en sväng på stan, medan jag satt och skrev.

Hur det gick?
-Jaa, jag hoppas och tror att jag klarar mig. Men det känns som att jag kan ja gjort det, så nu håller vi tummarna tills tentaresultatet har kommit.

Man ska aldrig säga säkert. Juridik är svårt och luddigt, så det beror på hur läraren tänker. Hoppas vi tänker likadant ;)

Vilken befrielse det är. Nu är det bara att jobba, jobba, jobba och tjäna massor med pengar. Jag har inga tentor framför mig. Om jag inte skulle välja att plugga i höst igen, men det får vi se.

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0