Pjäxor till salu

Ska sälja mina slalompjäxor som har blivit försmå. De är strl 37, svarta och snygga. ;)

Hade mina små aningar om att de skulle kunna vara försmå och idag åkte jag hem till mamma och pappa för att prova dom och gissa. Jaa, de var försmå. Helst ska jag jag ju få plats med en socka i också. Men som tur är så har vi kvar min systers gamla pjäxor som jag får ta istället.
Det är som vanligt när man är lillasyster; Man får ärva allt. ;)

Hoppas att jag hinner sälja dom innan vi åker till fjällen. Då får jag ju en slant förhoppningsvis. =)

Har vart ledig från träningen i två dagar nu. Musklerna behöver också vila ibland. Men imorgon kör vi hårt igen.
Ska försöka hinna köra några pass innan vi drar till fjällen (fest hela kvällen),

Bye bye!

Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket?

2009-02-01 @ 13:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0