Ny vecka - Mer träning

Har har vart iväg och tränat nu med Johanna. Blev ett medelpass. Körde ett även igår. Vi har kommit igång bra nu och det är jag så glad för. =)

Är glad för en annan sak också...

Idag har jag fikat med Matilda och sedan har vi bakat hemma hos henne. Vi bakade inga godsaker, utan vi bakade bröd. Himla gode blev de och min syster ringde nu o frågade efter receptet och hur de kunde blir så fluffiga. Jaa, vi har tekniken i fingrarna, sa jag ;) Ester bakade jättesöt små bullar.

Nu ska jag se på Öga mot öga, en dokumentärserie där offer möter gärningsman. Intressant. Sedan är det snabbt in i duschen och krypa ned och läsa min bok, Gravidchock.

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: jag kan typ alla dagar utom torsdag..=)



va duktig du är på photoshop nu.. du får lära mig! =)



va kul att de blev fina bilder.. får se hur jag ska ta dem,, så svårt att veta vad man ska ha för kläder å så. men men!



duktig du är med träningen nu. jag har med kommit igång lite nu.. skönt att de finns här ute, så man slipper åka till stan varje gång. fast friskis passen är lite roligare..

men man får ju röra på fläsket iaf. hehe



pussssss och godnatt

2009-01-26 @ 22:32:16
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0