Måndag

Nu är jag förbannad.
Idag skulle jag gå på Danspasset och jag har sett fram emot det hela dagen.
Och så är det inställt. *Suck* Vilken besvikelse.

Jag får träna på mitt Wii Fit istället. Körde ganska hårt i förrgår och idag har jag träningsvärk. Det visar ju iaf att det ger nått. =)



Gällande min mobil så har den dött. På natten la den helt av och nu går den inte ens att starta. Som tur var så vaknade jag 04.20 för att Putte hade somnat i soffan och kollade till min mobil. Men den var ju som sagt död. Så jag fick ställa larm på en annan mobil eftersom att jag skulle upp och jobba. Jag säger då det. det var ren tur att jag vaknade, annars hade jag försovit mig och jobbet hade inte ens kunnat ringt och väckt mig.



Mina glasögon som jag tappade på tåget innan jul är åter. De kom in till hittegods på SJ häromdagen så jag hämtade ut dom idag. =)

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha, slarvmaja. värre än vad jag är. puss

2009-01-12 @ 20:09:49
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Matilda

Anna panna lever du? Puss

2009-01-14 @ 13:07:08
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0