Kraschlandning

Läste på Expressen om flygplanet som landade i Hudsonfloden efter att ha kolliderat med fåglar.
Piloten hade ropat ut i planet:
-Förbered er på en kraschlandning.

Och då undrar jag:
Hur ska man förbereda sig för en kraschlandning?
Den här gången gick det bra, men om en pilot ropar ut så till mig, så skulle jag tänka att nu dör vi. Jag ska förbereda mig inför mitt sista andetag. Eller vaddå?

Bara en tanke sådär som jag hade på fredagsförmiddagen.

Nu ska jag återgå till plugget. Sista dagen inför tentan. Hjääääälp.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

<Svar; Tack. =)



va konstigt att det är tenta en lördag? Hoppas verkligen det går bra.

att ta en paus med en promenad är nog bara bra, man hinner smälta vad man läst och är redo att fortsätta när man är tillbaka !!



LYCKA TILL IMORGON!

PUSSS

2009-01-16 @ 13:26:37
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0