Jacka

Det funkar fortfarande inte att jogga på Wii Fit och heller inte att boxas. Eller den ena armen kan jag boxa med men inte den jag håller med kontrollen. *Konstigt* Jag har bytt batterier men det hjälpte alltså inte, så imorgon ska jag testa att synka kontrollen igen så får vi se om det funkar då.
Men som sagt, det är ju konstigt att allt funkar förutom jogging och boxning.

Gick en promenad ikväll med Jojo och Sophie och så körde jag 30 min. på Wii fit. Härligt jobbat.

Har haft en liten konversation/diskussion med mina kära föräldrar angående Boomerang-jackan jag skrev om för länge sen. Men nu har jag bestämt mig och den blir min imorgon, om det finns någon kvar. *Hoppas hoppas* Ibland ska pappor vara så envisa, men mamma är lite mer lättsam att övertala. Tusen tack till mammiiii. (Inte till pappa).

Nu är det natti natti.

Imorgon är det plugg och shopping.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahhaa jag håller oxå på att övertala, pappa går inte mamma går det lite bättre med. Men jag har ju några dagar på mej tills den kommer. Puss

2009-01-07 @ 06:49:35
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0