Hurtbulle

Jag har blivit en hurtbulle. Igår var vi och tränade jag och Johanna. Vi var heeeelt slut efter passet. Haha. Men Johanna hon är rolig för så fort ett pass är jobbigt, då är det tråkigt. Hahhahaha

Imorgon ska vi på Aerobicsen. Ska bli spännande. Det är en kille som har passet. Jag saknar Jonas som hade stepen för många år sedan. Han var så satans bra och peppade oss hela tiden.

Söndag blir det nog bara ett vanligt medelpass.



Sitter uppe i pappas lägenhet i Sthlm just nu. Ska väl springa ned o handla lite frukost och middag till ikväll.
Jag är satans sugen på Coca Cola, men jag ska klara det. Ingen cola i hela Januari. Nu har det gått 2 veckor. Härligt jobbat. Som Jojo skrev så så ska vi fira med mängder av cola 1:a februari. Haha, kanske inte mängder men ett par glas iaf.

Nu ska jag fortsätta plugga till tentan som jag har på lördag(!).

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0