Estocolmo

Här sitter jag i min ensamhet i Sthlm, för att vara precis så befinner jag mig på Sankt Eriksgatan. Har pluggat och markerat alla lagar vi har gått igenom. TV´n får jag inte igång, så det enda jag har är min dator och mina skolböcker, men det räcker ju för mig. Man får ju inte vara kräsen ;)

Det är något fruktansvärt lyhört i alla dessa "gamla" lägenheter i Sthlm. Hur orkar man bo såhär? Man hör ju minsta lilla ljud. Så fort någon kommer eller går så hör man direkt när någon sätter nyckeln i låset. Jaa, tacka vet jag säkerhetsdörr ;) Just det, jag skulle ju inte vara kräsen.

Sprang ner till ett köpcentrum här i närheten, tror att det är typ vid Karlberg, iaf så låg det en PrisXtra som jag sprang in och handlade på. Shiiit, vad stor den var och direkt när man kom in så hade det som en buffé där de hade grillad kyckling, revbensspjäll, potatissallad, bakpotatis m.m. m.m. Så det köpte jag på mig iaf. Superbra. En konstig grej var placeringen av mjölkkylen. Shit, jag sprang runt flera varv i butiken och inte hittade, tillslut frågade jag en o han bara:
-gåå mot papper och sen vänster och sen höger. Eeeeh, helt sjukt. Jag såg inte ens den där hörnan.
Svårt för er att förstå, men den låg lite konstigt till.

Visst är det skillnad på Festis och Mer?
Festis tycker jag är godast, men Mer kan funka i kartongförpackning, inte i plastförpackning.

Pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0