Dubbelpass

Ojojoj, idag har vi kört hårt Johanna och Jag. Två pass på raken körde vi. Jaa, tanken var att vi skulle gå på Danspasset. Vi (iaf jag) hade höga förväntningar på det och har gott och längtat hela dagen tills klockan skulle bli sju.

Men, säger jag bara, vilken besvikelse. Man såg ingenting, så man visste knappt vad man skulle göra, det var baa stå och flaxa lite och jag  blev inte ens svettig. När jag går och tränar vill jag svettas och känna mig helt slut efter passet, så man kan gå hem nöjd, glad och stolt över sig själv. Men hallå, jävla lekpass.

Mitt under passet sprang vi ut och bokade in oss på Medel och nu, nu är vi helt slut och har verkligen kört hårt. Nu kan man känna sig stolt över sig själv och veta att vi har svettats. Dags att hoppa in i duschen, pressa lite apelsinjuice och ta hand om sista tvätten.

Skulle kört Step imorgon på lunchen, men nu är vi så trötta, så det blir en promenad. Vi hade ju inte räknat med 2 pass idag. Haha

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0