Träningen flyter på måste jag nog säga

Shit, vad trött man blir efter att man har ätit. Sen har jag ju också vart o tränat, så det kanske inte är så konstigt att jag är trött. Ska nog krypa ned i sängen o kolla på Bygglov där istället för här i soffan. Jaa, jag erkänner, TV´n i sovrummet var ändå en rätt så bra investering ;)

Har ätit fisk och pressad potatis precis. Fisken var väl sådär och så hade gräddfilen gått ut så det blev ingen sås. Den fina färgen fick morötterna stå för. Har börjat äta mycket morrötter nu för tiden. Försöker mig på andra grönsaker också och som ni vet så går det sakta men säkert framåt, nästan för sakta.

In på toan och borsta tänderna, dra täcket upp till hakan och somna till Bygglov.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lorance

Jo tack det e bara bra här med. Vår handledare är Paula Liukkonen, riktigt duktig men även väldigt sträng =) Kram Lorance

2009-02-10 @ 22:32:40
URL: http://lorance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0