Superrea hos...

...Panduro.

Fick hem Panduros reakatalog idag. Det är upp till 70 % rabatt och mkt är sjukt billigt. Tyvärr är mycket slut av det jag vill ha, så jag vet inte om det blir nått än. Ekonomin talar ju inte för att jag ska beställa något heller just nu.

Sprang in på Cervera förut, de har ju 40 % i hela butiken (Linköping har 50 %), så vi köpte en present till svärmor och sedan köpte jag två Garlic Card, ett till mig och ett till Jojo. Hoppas dom är bra, men jag tänkte att de är ju mkt lättare att göra rent än en vitlökspress.



Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

WOW, va skönt.. du kanske är immun, vissa är ju det.



Hoppas allt är bra och att du haft en bra helg.



pusss

2009-02-22 @ 09:53:05
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0