Plankstek

Till anonym:
Jag säljer pjäxorna för 500kr. Måste höra med mamma och pappa först =) Intresserad?

Har jobbat idag. Gick bättre än väntat med tanke på att jag har sovit typ 4 timmar inatt. Slutade redan kl.11, så sen åkte jag hem tog en powernap och sedan snabbfix och iväg till Bacchus. Mormor och morfar bjöd barn, barnbarn plus pojkvänner på middag. Supergott. Beställde en välstekt plankstek. Vad tror ni jag fick?
Servitrisen frågar vem som ska ha plankstek och jag svarar ja, en välstekt.
-Eeeh, jaa, det får bli den här då, den är smalast.
Suck! Det är inte första gången de missar min välstekta köttbit. På ett sånt ställe så är det riktigt dåligt.

Skulle ha tränat idag, men jag är så himla trött, skulle kunna sova nu på en gång. Men då är risken att jag vaknar kl.6 och inte kan somna om.

Ska åka iväg till IKEA imorgon och träffa syster. Jojo kanske ska följa med. Ska lämna tillbaka min plyschdress som luddar något förskräckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0