Grå och tråkig..

Idag är en riktigt tråkig och onödig dag. Känner mig omotiverad till allt. Inte ens lust att gå på stan, nee för jag har inte råd att slösa pengar och sen vill jag inte köpa kläder när jag ser ut såhär heller. Usch, ingenting är bra idag. Längtar till ungefär en månad framåt och hoppas på bättre tider.
Jag tränar och tränar, men det händer ingenting med kroppen. Om jag inte tränar så springer kilona iväg snabbare än vad tåget åker, när jag tränar så står vågen helt still.

Nu ligger mina pjäxor ute på blocket. Intresserad?

Ikväll blir det träning igen. Sedan är den bums i sängen för att vakna upp till en nya dag, som förhoppningsvis blir bättre.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sluta äta P-piller. Där är den stora boven i dramat. Kopparspiral om du inte ska ha bebbe såklart?;)



Fortsätt att träna, don´t give up!



Leka nån eftermiddag i veckan? pusspuss

2009-02-23 @ 17:14:44
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman, jag förstår hur du känner dig. så där är vissa dagar, de är bara kämpa på.

Somsagt som matilda skriver så kan de vara p pillerna som spökar, men ibland tar det ettag innan det ger resultat. och så är det inte alltid vågen som är det bästa mätinstrumentet.. prova att ta fram måttbandet och se om det ger ngt resultat?



PUSSSS

2009-02-24 @ 16:19:27
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0