Ett skepp kommer lastat...

Med vaddå?
-Recept.

Skulle upp till Puttes mormor och hämta ett recept på hålkaka som vi fått smaka för någon månad sedan. Den var så himla god, så jag tänkte att jag skulle baka det en dag. Vi kom inte hem med endast ett recpet utan mängder av recept, mest på mat dock, men några olika recept på bröd också. Så himla gott med nybakat bröd! Mammas limpor är också en favorit, dom hade hon bakat till fjällen. Mmmmmm..

Jojo och jag ska nog baka om ett tag, måste bara iväg o handla först. Om hon ringer nångång ;)

Dags att tömma diskmaskinen, för jag förmodar att vi ska vara här. Inte så kul o handdiska allt efter bakningen.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi det låter mkt nytigare att baka bröd, =)



pussss

2009-02-11 @ 20:35:58
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0