Äventyr i P-hus

På förmiddagen flög jag och jojo runt i olika butiker för att kolla mobiltelefon till henne. Hennes mobil vart du ju stulen när vi tränade i torsdags.
Åkte runt lite och tillslut hamnade vi på Media Markt. Handlade av en stereotypisk försäljare. Shit asså. Klart att försäljare ska vara trevliga, tillmötesgående, serviceminded etc, men när det går till överdrift då blir det lite för mycket och säljtricken bara lyyyyyser igenom.

Sen åkte vi till stan och skulle köra upp i ett parkeringshus där de håller på med renovering så att bara ett körfältet är öppet. Just därför har de trafiksignaler så man vet om man kan åka upp i spiralen så man kommer in i P-huset. På vägen upp gick allt finnnemang, men på vägen ner möter jag en idiot som då har kört mot rött ljus. Det var bara för han att börja backa.

Så Macke, om du vill ha din bil hel, bör du så fort som möjligt byta tillbaka den, för inom ett par dagar kan den hamna på skroten....Man vet aldrig när jag sitter bakom ratten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha de där var kaos. vi parkerade där i gårkväll och jag tyckte de var döö rörigt och läskigt! =)



pusss

2009-02-15 @ 14:45:32
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0