Nyårslöfte?

God kväll! Kollat på Idol, men orkar nog inte vara uppe tills man får se vem som åker ut. Ska ju jobba imorgon. Får läsa i tidningen imorgon istället.
Jobbar hela dagen, enda till 17.30 ungefär. Men de behövs nu kan jag säga. Vi stänger ju hotellet mellan den 21:e dec. och 11:e jan. dock har vi ju öppet under nyår.

Min sista onyttiga vecka. Började bra för 2 veckor sen, men förra veckan när vi hade myshelg på hotellet, så gottade vi så mycket så jag tänkte att jag börjar när jag inte kommer jobba så mkt. Så på måndag gäller det. Sitter här och har nästan smällt i mig en hel påse med ostbågar och vitlöksdip. Hahaha. Plus lite chokladbitar också. Jaja...snart är de ju jul och sedan nyår. Kanske skulle satsa på ett nyårslöfte. Godislöfte i 1 år och 1500 kr rikare? Tror ni pappa går med på de. ;)
- Hej, Anna, 23 år som inte ens bor hemma, vill ha godislöfte och om jag klarar det vill jag gärna ha en slant. Haha Det låter det!

Iof borde jag kanske ha Cola-löfte, men de blir nog alldeles för svårt för mig.

Natti! Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0