Magsjuka..

Har jobbat på dagis idag. Kommer dit och det är 7 barn, resten är sjuka. Jahopp, så vi var 5 fröknar på 7 barn. Hälften av dom 7 var hängiga och efter lunchen kom första spyan. Typiskt också att jag sitter med ungen i knät. Bara slita av han kläderna och det var andra gången jag använde handsprit. Haha.
Efter mellis var det bara jag o Hanna kvar som fröknar och då kommer andra spyan. *Suck* Jag var ute o lekte med barnen men ett barn var kvar där inne. Så blir jag inropad för han spydde och Hanna var ju tvungen att ta hand om honom då så jag fick ta upp allt. Stackars barn och stackars mig.

Har iaf tagit handsprit så jag ska slippa åka på magsjuka. Och *peppar peppar* så vet jag inte sist jag var magsjuk.
Killen som satt i mitt knä o spydde, fick jag ju lite på mig, så supersnälla Sandra hade ett par träningsbyxor som jag fick låna av henne. Som tur var så var hon hemma och jag åkte bort o hämtade dom plus ett par rena strumpor =) Tack, tack, tack. =)

Nu har jag duschat så nu känner jag mig ren =)
På eftermiddagen gjorde jag snöänglar med Ella och Erik och åkte rutschkana.
Det var min dag i korta drag.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Det var så lite så =) Tur att jag kunde hjälpa till. stackars dig! Usch, hooppas du slipper bli sjuk.

pusss

2009-12-16 @ 20:35:32
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: tack snälla gumman! Puss å kram!

2009-12-17 @ 10:19:09
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0