Idre

Kom hem från Idre för ungefär 1 timme sen. Vi har haft det supermysigt. Åkte upp med Tobbe och Linda och Tobbes brorsa i lördags och i måndags kom Lindas föräldrar upp.

Vi har åkt skidor, Tefat i skidbacken, vart på After Ski och allt som har med skidåkning att göra. Sista dagen provade jag ett par pjäxor på Intersports Testcenter. Pjäxorna hade en värmeslinga i sig så för första gången i mitt liv så frös jag inte om mina tår. Oftast efter bara ett åk så fryser jag redan i vanliga fall om mina tår, men icke med dessa underverk. Det bästa av allt: dom är nu mina =) Och supersnygga är dom också!

Dags att sätta på en nya maskin tvätt, det bir ju lite smutstvätt när man är iväg.

Imorgon är det Julafton, and I Love It.

Pussssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0