Tiden springer iväg..

Här hemma händer det grejer. Sovrummet är tapetserat och ikväll ska vi flytta in sängarna =) HIttils har vi sovit i allrumet, förutom de två första nätterna då vi sov i sovrummet. Fint blev det och snart ska jag börja inreda det. Kanske imorgon :P
Nästa rum som ska göras om är vi oense om.  Jag tycker vardagsrummet eller köket, för där är man mest. Men Putte vill allrumet och jag vet varför......jooo, för att han vill ha sin TV-spelshörna klar. *Suck*

Vi trivs iaf superbra och det är helt underbart att sätta sig på sin altan och käka grillat en kväll bara sådär. ;)
Måste bara komma mer i ordning och hämta allting från lägenheten också.

Imorgon börjar jag redan kl. 5.30. Jösses, åker hemifrån kavrt i fem redan. Men på tors-fre är jag ledig. Jipppi.
Ska till Grönan med jobbet på torsdag. Matilda, jag ska åka Insane 1000 ggr och tänka på dig. ;)

Dags att laga lite middag.

Puss pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh v kul! Måste få komma och hälsa på snart.

Pusss

2009-08-12 @ 08:18:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0