Ivar och kaos...

Idag har vi hälsat på lille Ivar. Så söt. Lång o smal var han. Basket eller hockeykille? Jaa, det är frågan det.
Känn som att ta i en porslinsdocka när dom är så små, hehe. Men så mysigt. Han var så tyst och lugn hela tiden, vilken drömbebis. Men som sagt, det går nog i perioder, så njut så länge det varar. =)

Inget går min väg denna vecka känns det som. Igår skulle jag åka o hämta tapeten till köket så mamma och jag kunde tapetserat eftersom jag var ledig idag, men självklart var det fel. Kom en med svart bakgrund men jag ska ha med grå bakgrund. Så då kommer tapeten inte förrän imorgon. Hoppas på att vardagsrumstapeten har kommit till imorgon då också =)
Och idag skulle jag åka in o köpa trädet på Bolagret, tror ni inte det var slut då eller? Jooo, självklart. Jag som för en gångsskull skulle vara lite duktig o inte handla allt förrän jag är klar med köket. Men jag ska aldrig mer i hela mitt liv vänta. Hittar jag något som jag vill ha så ska jag hädan efter ALLTID köpa det. Så så ligger det till.

Det går sakta men säkert framåt här hemma. Börjar känna lite smått panik inför kräftskivan/inflyttningsfesten nu på lördag. Men trevligt kan man ju ha ändå, trots att det är lite halvt kaos här hemma.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar; åh då ska jag kolla in den sidan med =)

Det vore jätte trevligt med en fika. vilken dag kan du??

Puss

2009-08-30 @ 16:00:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: ok =)

Men jag kan nog bara fredag då. för på torsdag ska jag till linköping och imorgon hade jag och sara bestämt att göra ngt.

Men om du kan fre em så kan vi komma å hälsa på en sväng =)

pusss

2009-09-01 @ 21:15:08
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0