Gröna Lund

I torsdags var vi på Gröna Lund. Åkte nya Insane och första åket var nästan en besvikelse. Jag hade så höga förväntningar på den, men andra gången var det roligare.

På kvällen började det spöregna, så det var väl sådär. Men vi gick och käkade och sedan var det typ över. Så det var helt OK. Skulle gått ut på kvällen, men jag var helt slut efter 6-dagars arbetsvecka och ville bara sova och sen kände jag mig så ful efter regnet.

Jobbat idag och jobbar imorgon. Ledig på onsdag nästa gång. Nu i veckan ska vi försöka tömma hela lägenheten och fixa iordning den så vi kan lämna över den till den 1:e sept. Det känns som man tömmer kartonger varje dag, men det händer ingenting. Det finns lika många kvar att ta hand om. Men alla kläder är nog uppackade nu. Bara lite träningskläder som är kvar i lägenheten.

Annars rullar livet på. Dagarna går alldeles för fort, men något som inte går fort är Matildas jäsning i magen. Bullen vill ju aldrig titta ut. *Suck*

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jäsningen går fort men inte uttittningen=( Puss

2009-08-15 @ 20:21:06
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

HÅLLER MED!! Faan, man är ju inne på nätet flera gånger extra per dag för att se om det kommit någon bebis!! Kom igen nu ;)



Pusss

2009-08-15 @ 21:38:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0