Flyttlasset går..

...i helgen. Utemöbler och grill flyttar vi redan imorgon och sedan på tisdag flyttar vi lite kartonger så man blir av med lite skit här hemma. Under helgen flyttar vi förmodligen resten, vilket blir ännu fler kartonger och sedan alla möbler.

Har varit och handlat en snabbis idag. Blev så sugen på B&J glass, så jag köpte mig ett paket Cookie Dough, men jag måste säga att jag är lite besviken. Fossil Fuel är mycket godare enligt mig och den är alltid slut. Kan ha att göra med att den är så himla god.

Nu ska jag laga mat och sedan packa vidare. Imorgon ska jag förmodligen beställa tapeter till sovrummet.
JIPPI. Nu börjar det hända grejer.

Puss pussss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad då flyttade ni igår iaf?? Ledig idag? Pusspuss

2009-08-03 @ 10:36:27
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0