Vår

Jaha, nu har påsken börjat. SKa börja påskstäda/vårstäda lite här hemma idag tänkte jag.
Mamma och jag har vart på Albano o köpt lite vårblommor, både tulpaner och påskliljor och en orkidée - de är alltid så fina. Så nu ska de blir fin fint här hemma.

Vinterjackor  och skor ska upp på vinden och vårjackor och skor ska ned så jag kan börja använda dom.
Fick köpa mig ett par skor i helgen eftersom alla vårskor är uppe på vinden. Haha.

Håll alla tummar ni kan nu över påsken för min skull. Nästa vecka får jag besked...=)

Annars har det väl inte hänt särskilt mycket i mitt liv senaste dagarna. Jobbat lite och det blir jobb hela påsken. Hotellet är ju fullsmockat i helgen, spännande. Kommer lite ny sommarpersonal också, ännu mer spännande är ju det =)

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är de jag ska hålla tummarna åt?? =)

Blir ju super nyfiken. men jag håller alla fingrar jag bara kan.



pusss

2009-04-10 @ 14:38:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0