Tisdag 7/4

Igår satt jag och solade hela dagen hos mamma o pappa. Helt underbart skönt. Läste ut min bok också. (Det var på tiden). Köpte ju två nya böcker i helgen som jag ska börja på, men en i taget ;)

Fick hoppa in o jobba idag, härligt härligt. Liiiite, väl tidigt kanske, började redan 05.30 för att "Ystad, Haparanda-folket" skulle ha frukost tidigare. Men när tror ni dom kom? joo, fem min. innan vi öppnar i vanliga fall, så imorgon kör vi som vanligt igen och så får vi se om de kommer tidigare imorgon. Nonchalanta människor.

Har precis kommit hem från Aerobicsen med Johanna, så nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga in lite kläder i garderoben. Jaa, jag fick skämmas igår för Matilda när hon var här. Hahahha

Tog en liten fika med henne igårkväll på Fräcka. Vi brukar alltid köpa med oss o fika dit hem, men de va trevligt o komma iväg lite och hon sa att hon kände sig ung igen. Men då var jag snabb o sa: men när du kommer hem så är du en gammal morsa igen ;) Och snart en tvåbarnsmamma dessutom. Men så msyigt =)

Råkade hända en liten incident här hemma innan träningen. Datorn åkte i golvet, så nu måste vi ringa o be om en nya laddare -igen. *Pinsamt* Men den förra började det ryka om och det kan ju inte vi råför.

Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0