Sol, sol, strålande sol..

Vilken underbar dag. Det har varit en riktig latardag idag. Jag, Matilda och Maria har suttit hos Matilda på altanen och solat och snackat skit. Satt väl ungefär 3 ½ h i solen och jag är röd, riktigt röd. Jag tjatade på Matilda hela tiden att hon var röd, men glömde visst kolla mig själv. Synd att jag hade håriga ben, annars hade benen också kunnat fått lite färg.
Vi satt intill huskanten i lä, så det var helt underbart skönt. Solen brände på oss. Sedan var maria tvungen o åka, men istället kom Putte förbi.

Ester underhöll oss på baksidan, "välkomna till cirkus" skrek hon och sedan sjöng hon Mamma Mu för oss. Det var inte en gång utan två, tre, fyra, fem......gånger.

Har hunnit med en promenad med mamsen också och sedan har jag nu precis vart och handlat med Johanna. Jag var mest sällskap, eftersom plånboken ligger kvar hos mamma o pappa. Haha

Imorgon är det jobb och likaså hela helgen.

Vi säger God Natt!
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Lorance

Haha ja verkligen vackra bilder =)

2009-04-03 @ 11:55:12
URL: http://lorance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0