Shoppingdag

Igår som sagt var jag och Johanna i Sthlm. Det blev en hel del shopping, ont i fötterna och lite mat =)
Lånade mammas stegräknare och den visade 20 601 steg efter en hel dag. Shit, undra vad det motsvarar i "träningstimmar" kanske en 3 timmars promenad? Varför jag tänker så är för att jag och min familj tävlar ju mot varandra på Funbeat (en träningssida). =)

Så vad köpte jag då?
Joo, två par skor från Top shop och Skopunkten, tre linnen från Zara,  en tröja från Monki, en plånbok - Friis & Co, en tröja från Monki, rosa hörlurar till min iPod och tre tröjor till Putte. Tror det var alltihop, så det blev en hel del. Kvällen avslutade vi med en plankstek, innan vi tog tåget hem. *Mumsfillibabba* En mycket lyckad shoppingtur.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Japp nu kommer det, iaf dom jag hann att plantera=) Tur att ni inte är ute o går med mej, snacka om snigel;) Pusspuss

2009-04-28 @ 19:11:34
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh va mysigt det låter.

pussss

2009-04-28 @ 21:23:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0