Promenader hela dagen..

Shit, vad hurtig jag är idag då.
Imorse som sagt tog jag en morgonpromenad på en timme. Sedan besteg vi Kolmårdens djurpark när vi skulle hälsa på vargarna. Det kan jag säga var en upplevelse. Lite otäckt när Alfahanen morrade när vi kom, men guiden berättade att han gjorde de för att han säga till de andra vargarn att han skulle hälsa först. Men man stod på helspänn och jag är väl inte direkt någon hundmänniska och tycker inte att det är så trevligt att bli slickad i ansiktet, men jag klarade mig. Men jag klappade dom iaf =)

Jag o jojo skulle nu på kvällskvisten och köra vibrationsträning, men det är ju så fint väder så det fick bli en promenad. Så nu har jag gått ytterliggare 60 min idag. =) Heja oss.

Man skulle kunna säga att halva Norrköping är ute och motionerar, medan resten av halvar är på Halvars och äter glass. Iaf så är det sjukt mycket folk ute. Tänk vad lite sol kan göra.
På balkongen idag så visade termometern 37 grader. Då ligger den i solen och i lä, men ändå.

Dags för middag.
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0