Påsken närmar sig sitt slut..

Påsken är snart över och lite har man väl hunnit med under påsken. Just det, jag har jobbat. Det har varit fullt hus på hotellet i helgen så det har varit kul. Varit på lite äventyr också, så går det när det beställs för lite. =)

I fredags åt vi mat hos mormor och morfar. Fick en påskpeng och likaså av mammi och pappi. Blir förmodligen att spara till en Sthlmstrip =) Å andra sidan får jag ju lön på onsdag. Äntligen säger jag bara, denna lön har jag längtat efter sen nyår ungefär. Hahahahah.

Blev ju en underbar dag idag också. Igår satt vi ute på balkongen på kvällen och åt. Underbart skönt. Jag satt o sola lite på dagen igår ute hos mamma o pappa, så varmt o skönt. Allt för att göra Jojo avundssjuk. ;) Längtar verkligen till sommaren nu.

Dags att duscha och göra sig lite i ordning, vi bjöd nämligen in oss på Tacos idag hos familjen Frank ;)

Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: åh va kul. håller tummarna ännu mer nu då. vad var de för företag då?



Pusss och glad påsk på er med.

2009-04-12 @ 17:47:20
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

fin header! vad har du gjort i påsk då? :)

2009-04-12 @ 18:16:14
URL: http://pernillala.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jaa javet, åh kan inte välja! Alla är ju fina på sitt sätt lixom!



aha, ok, vet inte heller vad det är för ftg.



vore kul att ses snart, det är ju super länge sen nu.

johanna o jag pratade lite om fre om hon är frisk. är du ledig då?



Pusss

2009-04-13 @ 21:07:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0