iTunes?

Jag har hittat min sladd nu till min iPod, men nu när jag ska ladda ned iTunes så funkar det inte. Typsikt.
Får väl prova ikväll igen. Skulle vilja ha den när jag ska ut o promenera imorgon.

När jag väl laddat ner programmet så kommer vi till problemet om hur jag ska ladda ned musik? Helst på ett lagligt sätt också? Det var bättre förr ;)

Det bästa var när jag bodde på Campus och man kunde lyssna på allas musik som delade med sig. Då kunde jag på något konstigt sätt lyssna på t.ex. all Morgans musik och många andras som var med i det biblioteket eller ad det kallades.

Måste man ens ha iTunes när man ska lägga in låtar på sin iPod?

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0