hemlagat VS. restaurangbesök

Frågan är om man vågar gå upp med höst/vinterkläder på vinden. Tänk OM det blir kallare igen. Helgen ska bli helt underbar, men sen vet man ju inte. Eftersom jag börjar jobbet så pass tidigt som jag gör så kan det fortfarande vara så himla kallt. Men nu orkar jag inte ha kartongerna i lägenheten längre så upp med det på vinden.

Har suttit ute o fikat på fräcka med Sandra och Wilmer, Matilda och Ester, Johanna och jag =) Så himla underbart det var i solen. En greken och en cola light, kan det bli bättre?
Jaaa, jag skulle faktiskt vilja ha grillat ikväll, men ingen vill grilla till mig. Om man skulle koka korv och göra potatismos? Njaa, jag väntar nog till Putte kommer hem. Oftast blir maten godare om han gör den =) Man slipper iaf höra klomål över att jag glömmer att krydda.

Vi disukterade på jobbet igår hur ofta man lagar mat. Hummm, när jag tänker efter så är det ju inte allt för ofta. Igår köpte vi Spicy, i söndags köpte vi Spicy, idag åt vi på fräcka och ikväll vill jag ut o käka :P
Om man kanske skulle gå till HIghlander Inn ikväll. Oftast äter jag ju lunch på jobbet också, så det är endast middag som behöver lagas här hemma. Men det är inte så att vi köper hem Mc Donalds eller Pizza (som jag inte ens gillar) som tur är, utan oftast är det som sagt Spicy Hot.

Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

TACK för idag!!! =)



Pusss

2009-04-23 @ 21:48:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0