Fika hela dagarna i ända..

Igår tog jag en underbar massage på hotellet innan jag skulle jobba lunch. Önskar jag hade bokat 2 h. haha
Men jag får väl boka om en månad igen ungefär. =)

Annars igår så fikade jag med Johanna, Sofie o Karin. Satt på Lindahls o diskuterade att man bara får sitta o fika där i en timme. Haha Ska iväg ikväll o fika med Johanna o Sophie. Shit vad mycket fikande. Inte bra alls! Men trevligt däremot. Så ska jag ju träffa Sandra imorgon och då kommer vi säkert också fika. Hahaha.

Köpte en fin tunika igår från Vila för bara 99 kr o sen en bikini från H&M =)
På kvällen gjorde vi fruktsallad och grönsaker och dip lagom till Desperate Housewife. =)
En mycket trevlig dag =)

Nu ska jag göra mig iordning, lämna bilen till mamma och ner på stan o fika.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0