Två kisskorgar..

Nu har jag köpt mig 2 svarta korgar. Sandra tipsa om Jysk och de hade även 30 % på korgarna. Problemet var bara att jag inte hittade någon tumstock för att se hur stora de fick vara. Men idérik som man är så tog jag ett A4:a till hjälp och det gick sådär..haha Jag fick helt enkelt pressa in korgarna i hyllan och dessutom luktar de piss. Fy f*n.

Korgarna kostade 90 kr styck och på korg och möbler kostade ett par jag tittade på 300 kr styck. Hallå, jag vill inte lägga 600 kr på två korgar. Helt sjukt.

Matilda var med så efter det åkte vi och köpte fika och sen hämtade vi Ester på dagis och hon var super trött..haha

Nu ska jag se Kristallen, sen är det Singelmammor på TV också.

Natti natii
Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0