Städning, rensning, damning, skurning, damsugning..

Idag har jag fortsatt min städning från förra veckan. Tyvärr försvann min händige man och fixade lite annat. Jag skulle ju vilja sätta upp våra skåp och spotlights och lite andra saker. Men jag har tömt två kartonger som jag hade uppe i Stockholm. Skönt, så nu ska jag fylla dom med annat och slänga upp på vinden hade jag tänkt mig.

Sen har jag bytt gardiner också. Blev ett par vita trådgardiner i vardagsrummet.
Skulle vilja sätta en fönsterbräda där, men jag får inget medhåll här hemma för att då kommer man slå i huvudet om man sitter i soffan sägs det. Men man kan ju faktiskt skjuta ut soffan lite. Jaaaa, nu ska jag övertyga herrn att vi ska åka o köpa en fönsterbräda och så vet jag redan vilken lampa jag vill ha på den. ;)

Imorgon är det jobb som gäller, jobbar fram till söndag. Skönt det, så det blir ordning och reda (pengar på fredag). Nee, jag fick ju lön i måndags. Så underbart och det var den bästa någonsin också. Wiiiiiiiiiiii..

Matilda, ikväll får du inte missa Efterlyst. Har ni sett eller hört något? Ring, 08-702 00 90!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0