Städdag

Vilken underbar städdag!

Igår hämtade vi våra vardagsrumsmöbler som älsklingen har byggt och Tobbe som så snällt lackat vitt högblankt åt oss. Så jag har plockat in alla glas i "vitrinskåpet" diskat en maskin och plockat ut och fyllt en ny. Just nu går tvättmaskinen på högvarv så sen ska jag hänga tvätten.  Och ur högtalarna svänger det musik från The Voice! Det kan ju inte bli bättre, eller joo, det skulle vara skönt o ha någon som hjälpte till att städa, men om inte den ena hälften arbetar så måste ju den andra göra de. =)

NU skickade matilda o frågade om jag hade ätit, neee, sa jag och frågade vad hon ville ha, men nu svarar hon inte. Varför hör hon då av sig :P Nee, snart ringer hon nog. Hon behövde visst en pluggpaus läste jag i hennes blogg och jag behöver en städpaus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0