Sova middag

Mina jobbarkompisar skrattade åt mig idag när jag sa att jag ofta sover middag efter jobbet. Oftast sover jag middag mellan 2-3 timmar och när de fick veta det så höll de på att sätta frukosten i halsen. haha.
Men vaddå, vad ska man göra? Alla jobbar ju så sent och eftersom jag är så kvällstrött så blir jag ju ännu tröttare än vanligt när jag har gått upp så tidigt. Så att sova middag tror jag nästan är underskattat i denna värld ;)

Men det är klart om jag håller i gång och har något att göra så funkar det ju utan att sova middag också, men om man kommer hem och sätter sig så blir man ju 10 ggr tröttare och verkligen kan känna efter hur trött man egentligen är. 

Dags att sova, det skrev jag ju nyss också så nu är det väl bäst att jag går.

Natti, Pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: va kul med vingåker. =) Ovanligt att killarna erbjuder sig om detta.. haha.



på torsdag ska jag på öppna förskolan här ute först. första gången, men det är ju från kl 9.30 typ, och sen någon timme eller 2..

så på eftermiddagen skulle vi kunna ses ju! =)



Jag vet inte heller vad vi kan göra. vi får fundera helt enkelt.



anna ja blir orolig för dina huggningar, men det är bra att du kollat upp det iaf..men ändå, så läskigt at det kommer så ofta!!! Usch, hoppas det går över snart.



pusss

2008-09-29 @ 09:42:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi kan tänka mig det... men då hade ni turen att det fanns endel då=) när jag var där fanns ingenting typ...



yes, jag ringer imorgon då.. så trevligt!!

pussss

2008-10-01 @ 11:25:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0