SOS 112

Såhär mycket som jag har ringt sjukvårdsupplysningen, vårdcentralen, besökt vårdcentralen och besökt akuten på knappt 2 veckor har jag aldrig beökt alla dessa ställen under hela mitt liv. Detta är helt sjukt.

Igår skrev jag ju att jag var helt frisk, men min muskel, bröstmuskel(?) verkar inte vara det. Har fortfarande hugg som jag känner av och fick världens anfall förut hemma hos Johanna, så jag varnade henne och sa att jag kan svimma, bara så du vet. O hon bara, neeee, vad ska jag göra då...eeeeh, inte vet jag, ge mig dricka.


Alla mina hugg har tidigare bara suttit i nån minut, max 2 men nu förstår ni så kunde jag knappt andas ut ordentligt på minst 20 min för att det bara högg hela tiden. Så jag blev livrädd och sen inbillade jag mig att min arm började domna och då blev jag svimfärdig och ringde mamma o pappa tusen ggr som inte svarade för att de är ute o käkar. Ringde till Putte som kom på en gång så vi åkte upp till akuten, eftersom dom har sagt att jag ska komma upp om det är nått. Nu blev jag ju så rädd eftersom jag hade alla symptom för en hjärtinfarkt, jag vill ju inte dö nu.


Men sjuksköterskan sa samma sak att det är en muskel och inte hjärtat o bla bla. Så frågade jag om jag fick träna och det fick jag inte, men däremot sa läkaren det på Vårdcentralen igår, men nu vågar jag iaf inte träna på länge. De sa att muskeln behöver ju vila, annars kommer den aldrig läka.  *Suck*

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa, för Putte jobbar natt och jag vill/vågar inte sova själv. Dags att sova för imorgon ska jag jobba.

Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi jaa, vi börjar få rutin på det nu, men vi var ju bortskämda med att han sov så himla bra på natten, det har tyvärr blivit mindre av den varan nu... max 3 h i sträck...mkt gnäll och så..men man får väl hoppas det blir bättre.



Claes börjar jobba i veckan, så det vore ju faktiskt trevligt om vi kunde ses!! känner du för att göra ngt speciellt?



pusss

2008-09-28 @ 20:07:49
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Malin F

Jag vet en tjej som hade precis som du jätte länge o de på sjukan sa att de inte var någon fara. Hon bad dem röntka för säkerhet skull, men de var för dyrt sa dem ingen ide eftersom hon är så ung. Men när hon var hos sin pojkvän (i en annan stad) fick hon ett anfall och åkte till sjukan där de röntka direkt o hon hade så många njurstenar så läkaren inte ens kunde räkna dem på skärmen. Så blir de inte bättre får du gå på dem!

2008-09-29 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0