My heart will go on..

Jag är frisk. Mitt hjärta är friskt. Jihoo, nu kan vi alla andas ut, jag kommer inte dö i hjärtinfarkt. Läkarn trodde att det var nån muskelvärk typ. Jaa, det var inte så lätt att förstå vad han sa. *Host*

Idag har vi fått upp fyra hyllor på väggen i vardagsrummet och satt dit golvlister. Nu börjar det hända grejer. Snart är ni välkomna hem hit. Haha Ska leta reda på någon bra städskåpsinredning. Hittade en igår på Internet men jag vill köpa i butik och få den på en gång, så imorgon är det mitt uppdrag att hitta inredning till städskåpet. Nån som vet var det kan finnas?

Nu ska jag dra på mig mysbyxor och krypa ned i soffan och bara njuta av att det är fredag. =)
Gissa vad jag köpte när jag var och handlade? Ben&Jerry - Fossilfuel. Mumsfilibabba..

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0