Muntert

Pappa var så lycklig och berättade för mig när han kom hem från jobbet idag att han vann 6500 kr igår på travet. Va, säger jag och frågar vart pengarna är ;)
Jaa, säger han men jag lämnade inte in det..men jag hade alla rätt, så OM jag hade lämnat in travet så hade jag vunnit 6500kr. *Suck*

Som straff fick han helt enkelt åka och handla med mig och betala hela kalaset. Så mycket blev det inte, men en fläskfilé passade jag på att slänga ner i påsen och lite annat vardagligt så som mjölk, bröd och brämhulst färskpressade apelsinjuice. Jippi.

Sen var han så snäll och uppdaterade mitt antivirusprogram på datorn också. Tackar!

Nu ska jag koka kräm -  äppelkräm. Håll tummarna nu för att jag lyckas, mästerkock som jag är.
Jag köpte en jordgubbskräm OM jag skulle misslyckas. Haha

Imorgon ska jag jobba, sova middag och sedan shoppa på MQ. Wihaaaaaa. Måste ha ett par jeans. Äger faktiskt inte ett enda helt par blå jeans just nu. Alla är urvuxna och hälften är trasiga. Sen har jag ju två färgade jeans, men jag vill ha ett par vanliga blå jeans. Nu tänker jag tillbaka på högstadietiden då jag ägde 20(!) par jeans. Jaaaa, hela 20 par. Tänk om jag kunde återgå till den kroppen och iaf få på mig 3 av dem. 17 av dessa är säkert omoderna iaf, men jag har sparat tre faviriter i garderoben som jag en dag hoppas ska kunna klämma mig i.

Imorgon börjar träningen igen. Har känt ett pyttelitet hugg idag. Skönt det!

Nu ropar köket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0