Mitt hjärta..

..det dunkar fortfarande, men jag vet inte hur länge till.

Jag vet inte vad det är, men jag har så ont i hjärtat. Jag har haft känningar sedan i tisdags och det bara hugger och hugger. Alla har väl fått sådär att det hugger till så att man knappt vågar att andas och precis så har jag haft nu i drygt en vecka. Plus att jag har haft småhugg typ 20 ggr per dag och det ger sig inte. Nu känns det som att småhuggen har börjat försvinna, men dock har de kraftiga huggingarna kommit oftare och det känns skit jobbigt rent ut sagt.
Men jag försöker förvarna alla i min närhet så de vet om jag bara skulle falla ihop så är det pga av hjärtat. Men vi får hoppas att jag håller mig på benen. Ringde sjukvårdsupplysningen idag och hon sa att jag skulle ringa vårdcentralen om det håller i sig i veckan nu som kommer. Dags att stressa ned?
Min tanke är att jag kanske började träna förtidigt efter min förkylning? Jag har ingen aning, men kanske?

Har iaf vart iväg på hockey idag med Matilda och Ester. Det blev  3-2 hästen, men det var på håret. Tranås kämpade in i det sista och hästen var ju rätt slöa.

Imorgon ska jag, jojo och tilda åka o hälsa på Wilmer. Jippi, jag kan knappt vänta. Det känns som den 23:e december och man knappt kommer kunna sova. Haha Ååååååååååh, så mysigt. Jag kommer krama ihjäl honom.

Dags att gå till sängs för nu har jag varit vaken i 16 timmar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi va gullig du är gumman.. tack snälla för de fina presenterna!!! ni skämmer bort honom för mkt! =)



ja tycker du ska gå till vc, de låter inte alls bra det där.. usch, blir orolig för dig!



Pussss

2008-09-22 @ 17:30:42
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0