Längtan..

Längtan är nu här. Äntligen har lill*n tittat ut. Stort grattis till familjen, så underbart mysigt. Nu blir jag ännu mer sugen på o skaffa en, men jag ligger lågt ett tag till tror jag. Jag får agera barnvakt åt alla barn istället =)

Har gått och väntat hela dagen idag. Kände att det var något speciellt. Ringde Sandra runt 12 och skulle höra lite med henne, för vi skulle hem dit o hälsa på imorgon. Men mobilen var avstängd och har vart det under hela dagen. Vem stänger av en mobil idag om det inte är någonting viktigt. INGEN. Man sätter ju alltid på ljudlös. Så jag ringer runt till alla o berättar vad jag tror är på G. Och sen gick jag inte på hennes systers blogg och där stod det att hon är nerös idag. Det betydde att jag blev ännu säkrare på att idag var den stora dagen då bebben ville titta ut. Och ja, jag hade rätt.

Ett stort grattis igen till Sandra och Claes. Du vet att vi gärna kommer på fika. När du känner att du orkar.

Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Anna Panna, ska ni på stan? När? Jag vill oxå slutar 11.30. Puss

2008-09-16 @ 08:33:01
URL: http://mathy.blogg.se/
Postat av: Sandra

hihi va söt du är gumman!! =)

du hade så rätt så!!!



Ni är så välkomna att hälsa på. vi får höras av.



hoppas allt är bra med dig!



Pusssss

2008-09-18 @ 11:35:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0