Ikea again..

God kväll!

Fick sovmorgon idag, började 8.00 på jobbet, men alltid när man tror att man har tid, så blir det alltid så stressigt innan man ska åka hemifrån och det blir ju inte bättre av att man glömmer mobilen som jag var tvungen att ha för jag skulle ju ringa Sandra efter jobbet och åka dit, så jag åker upp igen med hissen och hämtar den, sen när jag börjar åka då, jävlar mössan. Åååååååååååh, men jag fick låna en  annan på jobbet. Tur det!

Imorgon börjar jag 6, men är sedan ledig på lördag. Så frågan är vad jag ska roa mig med imorgonkväll. Killarna ska väl på Hockey förstår jag. Jag får väl sätta mig i soffan o knapra i mig lite popcorn. Kanske skulle ut o springa efter att jag har sovit middag, eller om det blir en promenad?

Jag har vart på IKEA idag igen. Oooopppss.. Och vet ni hur lycklig jag blev. Min lampa Knappa Klöver ska utgå så de hade sänkt den med 100 kr haha. Inte så mkt men nu kostade den istället 599 kr. Så jag pysslade med den ungefär en timme kan jag tänka mig. Det är inte enkelt det där.



Var ju hemma hos Sandra o Claes idag i nya huset. Så fint =) Där kommer de trivas som fisken i vattnet. Superfin fondtapet i hallen..och jaa, allt va fint =)

Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0