Hjärinfarkt?

Idag öppnade Stadium på Maxi så jag och Johanna begav oss dit vid halv tio och då ringlade sig kön runt hela butiken fram till kassan. Helt sjukt, så vi vände istället och åkte in till stan. Tyvärr hittade vi ingenting där heller. Däremot hade MQ VIP-kväll igår på Maxi och där hittade jag två tröjor. Egentligen var jag ute efter ett par jeans men det hade de knappt nått av.

Nu sitter jag här hemma och skrämmer upp mig själv och läser om olika sjukdomar. Det högg till idag när vi satt o åt på stan, så då sa Matilda till mig på skarpenn att jag måste söka vård och hon visste precis vart jag skulle ringa. Haha Hon kan nog alla sjukvårdsnr. utantill. Min vårdcentral hade fullt och sjuksköterskan jag pratade med i tlf där sa att jag måste kolla upp det så hon tyckte att jag skulle åka upp till Akuten. Sagt och gjort. Mamma hängde med för hon tyckte så synd om mig, men där var det mängder av folk. *Suck* Pratade med en sköterska där lite och hon sa eftersom att jag annars mår bra och inte känner nånting så fick jag välja om jag ville vänta eller om jag skulle ringa vårdcentralen imorgonbitti igen och få en tid imorgon. Det sista alternativet valde jag. Men hon sa att jag var tvungen att komma upp om det blev värre och lugnande mig med att hon aldrig har varit med om att en så ung tjej har fått hjärtinfarkt. Tack, det känns ju tryggt. Fan, hon skrämde mig ju mer än lugnade mig. Nu läser jag ju här allt jag hittar om hjärtinfarkter. 

Dags att styra lite här hemma för på måndag kommer mäklaren och värderar lägenheten.

Pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0