Fotokurs

Ni har ju inte fått se mina bilder jag tog på min fotokurs när vi gick runt strömmen, så här får ni en tjuvtitt. Sista gången ska vi få lära oss Photoshop också. Jihooo.

Höst vid strömmen
Fina höstfärger


Så fina gula löv och spegelbilden i vattnet.


Älskar alla dessa höstfärger.


Vid färgargården




Rönnbär


Två söta änder


Söt eller ful?


Två lyckliga änder =)



Lyckades tillslut fånga när två änder flög, snacka om att jag vart nöjd =)

VARNING FÖR DJURVÄNNER!


Stackars and som har brytet ena foten.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Anna, paddeln menar du väl att han har brutit? Hahahaha....

2008-09-26 @ 18:56:28
URL: http://legobiit.blogg.se/
Postat av: Malin'

2008-09-27 @ 09:29:22
Postat av: Malin F

Vilka fina bilder!

2008-09-27 @ 09:29:49
Postat av: Sandra

duktig du är gumman!!!



pusss

2008-09-27 @ 10:49:50
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0