Färglinser

Nu har jag mailat till pappa så ska han ringa till Star-Lens och beställa linser. Jippi.
Han är konsult där så han brukar beställa åt mig när han åker dit, eftersom det blir mkt billigare. Första gången tog jag blå linser och nu senast valde jag bruna. Så nu har jag beslutsångest för vilken färg jag skulle välja, men jag tog 6 mån. bruna linser och 6 mån. blå. hahah

Här kommer ett smakprov på när jag har  bruna linser. HIttar tyvärr ingen bild från när jag hade blåa. Eller på min profilbild har jag blå linser, men den är ju tyvärr så liten.




Pussssssss

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker det är super super fint med bruna ögon. det skulle jag med vilja ha!



pusssss

2008-09-11 @ 17:38:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0