Dagens ros...

...går till världens snällaste tjej som hjälpte mig att köpa ett par stövlar på Wedins ute på Maxi idag.

Jag skulle köpa ett par stövlar till mig och ett par till min syster för det var halva priset mellan 19-21. De kostade 1200 kr och nu fick man dom för alltså 600. Helt sjukt bra. Problemet var att man endast fick köpa ett par per kund så det ställde ju till lite problem. Min curlingmamma skulle ta sig dit då, men så var det en tjej i kön som hörde mig och erbjöd sig att köpa ett par. Sen så är det ju som så att jag aldrig i princip har kontanter så jag fick springa och ta ut pengar till henne och så betalade jag med mitt kort och hon med mina kontanter. Vilken underbar tjej. Tänk om alla kunde vara så snälla. Så nu får vi hoppas att min syster blir nöjd (än har hon inte sett dom, utan jag har bara förklarat hur de ser ut).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0