2008-09-23

klantig som jag är så har jag slarvat bort min Internetdosa så idag har jag varit på banken och fixat en ny. Fick en svart modern sak istället för den gamla svarta platta dosan. Fick betala 250 kr, men så sa hon att om jag hittade dosa skulle jag få pengarna tillbaka om jag kom in med den och kvittot. Bra där.

Idag har jag hittils inte känt av nått i hjärtat så det går åt rätt håll iaf. Funderar på att ut o springa för det är ju sånt underbart väder, men det kanske är dumt. Men en rask promenad skulle jag ju iaf kunna ta.

Stannade på Lindahls efter banken och köpte med mig ciabatta med kycklingröra, dock kändes det mer som curry och majs- och purjoröra. 80 % av röran var majs och purjolök. 3 % var kyckling och resterande 17 % var en form av currygegga =)

Dags att lägga in kläder i garderoben, hänga tvätt och byta duk i köket. =)

Pusssssss

Stort Grattis till Sofi som fyller hela 21 år idag. Gammal och grå - Jaaa, du borde verkligen ha åldersnoja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0