Fransböj VS Fransförlängning

Idag är det kallt ute, endast 5 grader. Tänk om vintern är på väg? =) Dags att hämta ner vinterjackor och upp med vår/sommarjackor. Samma sak med skor förstårs.

Funderar på att göra en permanent fransböjning idag, men samtidigt så kostar det nästan lika mycket som en fransförlängning, iaf om man tittar priser på Cissi´s Skin and beauty. Tänkte gå annars till Pamelas mamma som nyligen har öppnat en egen salong. Fransböjning stod att den höll i 8 veckor och det gör ju däremot inte fransarna och dem är  bökigare.

Mina egna ögonfransar är precis som mitt hår på huvudet, ganska tjocka strån, spikraka och då menar jag SPIKRAKA, tunga så att de bara faller om man ens försöker böja dom, så det vore ju intressant och se om en permanent kunde fixa mitt böjproblem. Men jag tänker nog inte permanenta mitt hår. =)

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, springa över till Lindahls o köpa frukost (den är slut här hemma) och sedan städa och svänga runt lite på stan kanske.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips som jag brukar göra det är att jag värmer min fransböjare med hårtorken till att den blir eiktigt varm, sedan klämmer upp ögonsfransarna, det håller också jättelänge och är inte lika dyrt=)

2008-11-25 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0