Torsdag

Mamma o jag for iväg till blomaffären förut idag för vi skulle fixa en blomdekoration. Min killes mosters sambo öppnar nämligen en köksbutik på lördag så vi är inbjudna imorgon att komma och kolla och bjudas på snittar m.m. Modeum heter det och ligger precis mitt emot Essells. Så ni som behöver kök, åk dit. En skitsnygg bänkskiva med blommor på har dem. =)

Lägger nog upp en bild imorgon på blomdekorationen =)

Sen blir det förmodligen bio på kvällen med Jojo, Sofie och Matilda. Sofie har tyvärr bihåleinflammation så vi får se hur hon mår.

Var på banken idag och lämnade in min borttappade dosa. Så nu fick jag tillbaka 250 kr. Lucky me.

Var ute och hälsade på wilmer och Sandra en sväng. Käkade Spicy och fikade lite. Tittade på Roomservice och snackade lite skit. Och lilla trollungen var så lugn och sov största delen vi var där...

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahaa ok :)

2008-10-03 @ 11:38:40
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0